Menu
Ikony
-
Link do strony głównej
Strona Główna -
Ułatwienia dostępności
Ułatwienia dostępności -
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
-
Biuletyn Informacji Publicznej
Biuletyn Informacji Publicznej -
Nasz kanał na YouTube
Nasz kanał na YouTube Unia Europejska
Unia Europejska
Aktualności - archiwum 2020
Treść Strony
KOMUNIKAT - NOWE ZASADY OBSŁUGI W WYDZIALE KOMUNIKACJI
Szanowni Państwo!
Od poniedziałku 11 maja 2020 r. obowiązywać będą nowe zasady obsługi interesantów w Wydziale Komunikacji. Obsługa bezpośrednia odbywać się będzie z zachowaniem zaleceń służb sanitarnych w siedzibie urzędu w pokoju nr 1.
- Od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 11.00 przyjmowane będą wnioski (tylko kompletne) w sprawach związanych z rejestracją pojazdów (w przypadku wymiany pozwoleń czasowych, prosimy o ich wrzucanie do skrzynki podawczej urzędu – dowody rejestracyjne będą na dotychczasowych zasadach wysyłane pocztą na adres właścicieli).
- Przed przyjściem do urzędu, prosimy o zapoznanie się z kartami usług, dotyczącymi poszczególnych rodzajów spraw – znajdziecie w nich Państwo informacje o niezbędnych dokumentach oraz opłatach i nr kont, na które należy je wpłacić – link do strony, na której umieszczone zostały karty usług oraz wnioski, które powinny zostać wypełnione przed wizytą w urzędzie:
https://www.bip.nowydworgdanski.pl/268,jak-zalatwic-sprawe-w-starostwie?tresc=10401 - Płatności można będzie dokonywać kartą za pośrednictwem terminala płatniczego w momencie składania dokumentów, albo przed wizytą w urzędzie przelewem lub bezpośrednio w Spółdzielczym Banku Żuławskim, na konta:
56 8306 0003 0000 4734 2000 0080 – opłata związana z rejestracją pojazdu, opłata za prawo jazdy
77 8306 0003 0000 4734 2000 0090 – opłata ewidencyjna
Konto Urzędu Miasta Nowy Dwór Gdański:
26 8306 0003 0000 8006 2000 0010 - opłata skarbowa
- Przed przyjściem do urzędu, prosimy o zapoznanie się z kartami usług, dotyczącymi poszczególnych rodzajów spraw – znajdziecie w nich Państwo informacje o niezbędnych dokumentach oraz opłatach i nr kont, na które należy je wpłacić – link do strony, na której umieszczone zostały karty usług oraz wnioski, które powinny zostać wypełnione przed wizytą w urzędzie:
- We wtorki i czwartki w godz. 12.00 – 14.00, po uprzednim umówieniu telefonicznym, przyjmowane będą wnioski (tylko kompletne) oraz realizowane sprawy związane z uprawnieniem do kierowania pojazdami.
- Od poniedziałku do piątku w godz. 14.00 - 15.00, po telefonicznym ustaleniu przez pracownika merytorycznego dokładnej daty i godziny odbioru, możliwy będzie odbiór tablic rejestracyjnych, pozwoleń czasowych i innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów.
W momencie obsługi bezpośredniej, w przedsionku budynku Starostwa przebywać może jedna osoba. Pozostałe osoby oczekujące na swoją kolej, prosimy o zachowanie bezpiecznego dystansu (min. 2 m od kolejnej osoby).
W godzinach podanych powyżej, będzie można załatwić tylko sprawę z podanego zakresu. Dokumenty dotyczące innych spraw nie będą przyjmowane przez pracowników.
Nadal pozostaje do Państwa dyspozycji skrzynka podawcza, znajdująca się po lewej stronie od głównego wejścia, do której można wrzucać dokumenty niezbędne do załatwienia spraw w tut. Urzędzie (np. pozwolenia czasowe w celu odbioru dowodu rejestracyjnego, zgłoszenie zbycia etc.).
Zachęcamy ponadto do korzystania przy załatwianiu spraw komunikacyjnych z drogi elektronicznej.
Przypominamy, że Zgłoszenia zbycia i nabycia pojazdów zarejestrowanych na terenie RP odbywają się przez platformę ePUAP, listownie lub poprzez skrzynkę podawczą znajdującą się przy wejściu głównym do budynku Starostwa Powiatowego.
Ważne!
Przypominamy, że na dokonanie czynności związanych z rejestracją pojazdów sprowadzonych z krajów z UE, zgłoszenia sprzedaży czy zgłoszenia nabycia pojazdu zarejestrowanych na terenie Polski obowiązuje nowy termin 180 dni.
Informujemy również, że pozwolenie czasowe (dowód tymczasowy) i zalegalizowane tablice rejestracyjne zachowują ważność na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w okresie do 14 dni od dnia odwołania stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii – jeżeli termin ważności czasowej rejestracji upłynął w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii.
Terminowe prawo jazdy zachowuje ważność do czasu odwołania stanu epidemii. Natomiast orzeczenia lekarskie wydane w ramach wstępnych, okresowych i kontrolnych badań lekarskich, których ważność upłynęła po dniu 7 marca 2020 r., zachowują ważność, nie dłużej jednak niż do upływu 60 dni od dnia odwołania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii.
Dziękujemy i prosimy o wyrozumiałość oraz zachowanie zasad bezpieczeństwa sanitarnego (m.in.: maseczki, rękawiczki, własne długopisy).
Stopka Kontakt
Starostwo Powiatowe
w Nowym Dworze Gdańskim
ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański |
tel. 48 55 247 36 71, fax 48 55 247 36 70 |